logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۴۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان مطرح کرد:

فعالیت ۲ موزه دفاع‌مقدس در زنجان

-فعالیت-۲-موزه-دفاع‌مقدس-در-زنجان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان گفت: شناخت شهدا و راه و منش آن‌ها و شناساندن این بزرگواران به نسل‌های جدید انقلاب از رسالت‌هایی است که باید به آن توجه داشت و موزه شهدا از جمله اقدامات در این راستا است.

سید شمس‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شناخت شهدا و راه و منش آن‌ها و شناساندن این بزرگواران به نسل‌های جدید انقلاب از رسالت‌هایی است که باید به آن توجه داشت اظهار کرد: ترویج فرهنگ شهادت در جامعه امری مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه در استان زنجان دو موزه درباره شهدا وجود دارد بیان کرد: یکی از موزه‌ها درباره آثار شهدا در بنیاد شهید زنجان مستقر شده و یکی دیگر از موزه‌ها نیز در جوار شهدای گمنام بوده که با آثار شهدا و رزمندگان فعال است.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان عنوان کرد: مساجدی در شهر زنجان وجود دارد که تعداد شهدای زیادی دارند از جمله می‌توان به مساجد امیرالمؤمنین (ع)، آل عبا (ع)، حسینیه اعظم زنجان، حسینیه اسلام آباد، دستغیب دروازه ارک، مسجد جامع ابهر و شناط اشاره کرد.

 موسوی افزود: روستای گون‌دره خدابنده و اردجین خرمدره رزمندگان زیادی دارند و  استان زنجان با تقدیم 3 هزار و 535 نفر شهید در جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس در عرصه جهاد خوش درخشیده است.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر